söndag 23 maj 2010

Ett mappkort till...

I torsdags visade jag ju hur jag gör mapp-kort. Här är ett till, fast jag gjorde det här i 15x15 cm. Det är inte att rekommendera, det blev inte superbra men det gick.

Jag har färglagt med distresser och jaaa, jag vet att det finns mycket i övrigt att önska men jag är fortfarande i lärostadiet...
En liten close-up på hur lite som överlappar själva fickan...
Jag har använt en av de nya magnoliorna som tyvärr är slut i shopen.
Spellbinderdie - en av mina nya favoriter!
Mönsterpapper Rainbow sherbet.
Mönsterpapper Little lady.
Doily lace stans från Martha Stewart.
Så, det var allt för mig för idag!
Kram på er!
Cath.

1 kommentar:

  1. Linda Kindberg29 maj 2010 kl. 12:08

    Gillar verkligen dina mappkort!
    Perfekta när man vill kunna lägga i lite smått
    o gott - är ju ofta pengar som står på önske-
    listan när man har tonåringar!

    SvaraRadera