onsdag 14 april 2010

Jag har gjort en sko!

Joho för det har jag faktiskt! Och så roligt det var :)

Fick ju en massa fina Prima-papper av Inger i DT-paketet och jag har klurat lite på vad jag ville skapa med dem. så nu har jag i alla fall börjat och det första blev en Vintage-sko...

Kolla bara:

Visst är den läcker!!! Jag kan inte låta bli att känna mig nöjd över mig själv denna gången, hihi...

Till främre delen av skon och till kappan bak har jag använt det fiiiina pappret Morning Poetry från Prima och till klacken och sulan är det vit cardstock.

Jag har limmat en bit fin spets överst på skon och sedan dekorerat med Pins från Inkido, vita blommor och så två små aster daisies. Även två spröt med Pearl spray fick vara med. Här och var runt om hela skon har jag oxå satt lite pärlpluttar.


Vacker ros med tyll! Bara äääälskar dessa!


Runt kappan där bak har jag limmat ett blått organzaband för att ge en liten extra kick och sist så har jag stämplat med Happiness-stämpeln som ingår i ett litet kit från Inkadinkado på en liten spillbit av Prima-pappret (Morning Poetry) och klistrat dit inuti.

Det var allt från mig idag, men titta gärna in i morgon igen för då.... DÅ HAR VI PREMIÄR här i Pysseltagen-bloggen!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar