lördag 10 juli 2010

Bidrag nr: 7, nr: 8 och nr: 9 - Juliutmaningen

Det verkar som ni tjejer gillade min bingoruta för det kommer in nya bidrag hela tiden, superkul!!

Nu har jag tre bidrag att visa idag...

Bidrag nr: 7
"Hej!

Jag har scrappat en LO efter den andra vågräta raden i bingobrickan, dvs något gult, pins, rosett, något river, Crackle Paint. Tack för inspirationen!

Hälsningar Nicola
www.minpyssligasida.blogspot.com"


Bidrag nr: 8
"Hej!

Här kommer mitt bidrag till juliutmaningen. Fram och insida.
Jag tog raden: Pärlor, använd kantstans, bokstäver, något ceriset och charm.

Kortet är till mina föräldrar som fira 38- årig bröllopsdag idag :o) Siffrorna är utskurna med min cricut maskin.

Mvh
Camilla Tranqvist"


Bidrag nr: 9
"Hejsan i sommarvärmen!

Här kommer mitt bidrag till tävlingen. Jag har använt raden Stickles, Något gult, Pärlor, Embossat, Organzaband.

Titeln är embossad och påstruken med stickles. Gult mönstrat papper, halvpärlor i mitten av blomman och organzabandet uppe till vänster på gula pappret.

Hälsningar Mia Nilsson"

Tack tjejer för helt fantastiska bidrag!! Så roligt att se hur ni valt och hur ni skapat :)

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar