onsdag 21 juli 2010

Tävlingsbidrag nr: 14, nr: 15, nr: 16, nr: 17 och nr:18 - Juliutmaningen

Hur har ni det i sommarvärmen? Här är så varmt och kvavt idag att jag knappt orkar med nånting. Sitter helst i källaren vid datorn. Så då passar det ju bra att blogga lite nya utmaningsalster som kommit in!

Bidrag nr: 14"Hej!
Här kommer ett litet bidrag till julismånadstävling, vilken klurig men härlig utmaning!

Jag valde den mittersta raden med
* 3D-lack - på fjärilarna, på blommorna och i den lilla metallrutan.
* rosett - i wellpappen
* bokstäver - dels på pappret men oxå i rubriken
* något turkost - rosetten, i pappret å blommor
* wellpapp - under bilden

Ha det fint!
Kram
Karin/essmo"


Bidrag nr: 15"Hej!
Detta blev en lite klurig utmaning för mig, eftersom något fattades här hemma från början på varje rad. Till sist blev det ett besök i affären och den första lodräta raden jag jobbade ifrån med stickles, något gult, pärlor, embossat och organzaband.

MVH Sofi"


Bidrag nr: 16"Hej!

Här kommer mitt bidrag till bingo utamningen, som va jätte rolig att göra.

Valde raden : Pärlor (sitter på fjärilen)
kantstans
bokstäver
något cerist
charm

Mvh Veronica
www.onkis.webblogg.se"


Bidrag nr: 17
"Hej
Jag har knåpat ihop ett kort, där jag använt mej av sånt som står i mittenraden, vertikalt.
3-D-lack: Klockan och textstämpeln
Rosett
Bokstäver: Grattis
Något turkost: Rosetten och lite av mönstret i ett det blommiga papperet
Wellpapp: Under klockstämpeln.

Det här var första gången jag använde wellpapp, men absolut inte den sista =)

Ha det gott
Ingrid/elsamaja"


Bidrag nr. 18
"Hej!

Bifogar 2 bilder på min lo jag gjort till julitävlingen. Jag utgick från den diagonala raden som innehöll
- stickles
- pins
-bokstäver
-öljetter
-något limefärgat

Hälsningar, Mahlin78
http://mahlin78.blogspot.com"

TACK, tjejer för helt fantastiska alster!!! Ni är verkligen duktiga :) Det är så roligt att ni gillar min bingobricka och att ni vågar prova saker som ni inte testat innan.

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar