onsdag 7 juli 2010

Vinnare JUNI månadsutmaning!!

Ja så har vi då äntligen kommit fram till en vinnare!!! I dessa sommartiden tar det en liten stund innan alla röster kommer in...

Men jag kan säga att det var in promenad i parken att rösta den här gången, och det var jämt ända in till slutet!!



Men nu har vi alltså en vinnare....






Och det vinnande bidraget...






...är...








...för Juni månad...







Bidrag nr: 23!!!!
GRATTIS till dig Jessica/Coffieaddicted!!! Det är ett vackert bidrag! Maila in din adress (pysseltagen@live.se) till Inger så kommer ett litet pris till dig med posten.
Tack till alla er andra tjejer för att ni ville vara med, det enda bidraget vackrare än det andra. Sååå inspirerande :)
Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Gud här står jag och tänker "det är aldrig jag!" medans jag scrollar neråt och faller sedan nästan av köksbänken när jag ser vem som vunnit. =D
    Supertack till er som röstade på mig!

    SvaraRadera