lördag 28 augusti 2010

Bidrag nr: 20, Bidrag nr: 21, Bidrag nr: 22, Bidrag nr: 23, Bidrag nr: 24 och Bidrag nr: 25 - Augustiutmaningen

Nu tror jag allt att det börjar bli dax att redovisa lite fler bokmärken till vår månadsutmaning!! Det är många som skrivit att de tycker det varit en rolig och kul utmaning, så det tar vi minsann till oss :)
Bidrag nr: 20
"Hej!
Här kommer ett enkelt bokmärke till augustiutmaningen.
Jag sydde en söm runt hela och dekorerade med en stor rosett.
Hälsningar
Eva"
Bidrag nr: 21
"Hej!
Nu är mitt första bokmärke klart. Mitt nästa kommer förmodligen bli ännu mer arbetat, men jag får ju börja med något.
Bakgrunden är en sida jag kopierat från Astrid Lindgrens saga Mirabell.
Stämplen kommer från Bildmålarnas klubbark för augusti.
Den lilla extra twisten blev blommorna är broderade med ullgarn.
MVH Sofi
Bidrag nr: 22
"Hej!
Bifogar bild på det bokmärket jag gjort helt efter makens önskemål. Det skulle vara lite större i formatet och ha en bit band så han lätt kan hitta det. Åh han blev väldigt glad och nöjd med resultatet :-)
Hälsningar, Mahlin78
Bidrag nr: 23
"Hej!
Här kommer ett litet bidrag till er skojiga månadsutmaning.
Ha det så bra,
mvh Karin/essmo"
Bidrag nr: 24
"Hejsan!
Ett bokmärke behövs alltid så här kommer mitt bidrag!
mvh Tussling
Bidrag nr: 25
"Hejsan!
Vilken rolig månadsutmaning!
Det är första gången som jag sytt på ett alster.
Kram
Karin"
Det är verkligen ingen måtta på hur mycket fina alster ni skapar tjejer!!! Jag förstår inte hur sjutton vi ska klara av att rösta denna månaden heller!!!
Tack söta ni för alla era alster!
Just nu befinner jag mig hos Inger för att vara med på Pysseltagens invigning av sina nya lokaler!!! Såååå roligt!!! Ni kommer väl?
Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Helt fantastiska bokmärken! Vad härligt att se alla dessa och så olika! Tack för all inspiration!

    SvaraRadera