söndag 1 augusti 2010

Bidrag nr: 24

Så var det 1:a augusti!!! Jösses, vad hände med juli? Å juni? Tiden går fortare än jag hinner med ;)

Nu är det dax att presentera de sista bidragen i utmaingen för Juli. Den har varit poppis och jag har fått många glada mail om att det är en rolig tävling. Så det kommer definitivt fler Bingobrickor!

Bidrag nr: 24
"Hejsan!

Här kommer mitt bidrag till bingo-utmaningen. Jag har valt raden med: stickles, något gult, pärlor, embossat, organzaband.

Vänligen Elina"


Bidrag nr: 25
"Hej!

Här kommer mitt bidrag. Valde lodrät tre, med wellpapp, något turkost, rosett, bokstäver och 3D-lack. Min 3D-lack har jag duttat med på löven.. Lite svårt att se, så ni får en detaljbild också.

// Maja/eyovine"


Bidrag nr: 26
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen i juli.
Jag har valt första lodräta raden: stickles, något gult, pärlor, embossat, organzaband.
Mvh Tessan
http://scrappingtess.blogspot.com"


Bidrag nr: 27
"Hej!

Vill delta med mitt bidrag till juli-utmaningen. Mitt namn är Linnéa Jonsson och är 13 år. Brukar kallas för Lill-Hozzan när det gäller pyssel så det är vad jag vill kallas när den läggs upp i bloggen.

Den rad som jag har valt är
3 D lack....på bokstäverna och swirlarna men det syns så dåligt på fotot
Rosetter
Bokstäver
något Turkost...band
Wellpapp...Tagen som är instucken under fotot

Mvh
Lill-Hozzan"


Bidrag nr: 28
"Hi
Här kommer mitt bidrag i juliutmaningen, bingo.

Det blev lodrät rad 3.
Pärlor: Hattpinnen med pärlor
Stans:Den vita spetsbården
Bokstäver:GRATTIS
Något cerist:Fjärilbradsen
Charm:Grodan

Jag har länkat från min blogg.
Ha en fortsatt trevlig sommar
Mvh
Lisa-olsi"


Bidrag nr: 29
"Hejsan
Har knåpat ihop ett kort och har valt raden
något orange - bla, skylten, bradsen och "ramarna"
pins - sitter vid blomman ( vitt hjärta )
kantstans - höger kant som synes
glimmermist - har sprayat över hela kortet ( Iridescent Gold 2oz )
metall - trollsländan

Lägger upp kortet på min blogg
www.snojbi.blogg.se

Mvh
Marita Johansson"


Bidrag nr: 30
"Hej
Har valt raden med 3D-lack (ramen runt fotot och bokstäverna), Rosett, Bokstäver, Något turkost (rosett och charms), Wellpapp (tagen och själva mönsterpapperet, som är veckat)

Tack för em rolig utmaning och fortsatt trevlig sommar
Monica Olson Westman
Moliden"


Bidrag nr: 31
"Hejsan!

här kommer mitt kort till Er Juli utmaning!
Jätte rolig och finurlig utmaning ;-)

Min bingorad lodrätt 1
Stickles, på blommor och klänningsfåll
Något gult, flickans klänning och gula pärlor på flickans sandaler o band
Pärlor, turkosa o gula
Embossat, flickan är embossad
Organzaband, gul prickigt
Skickar en bild på kortet framifrån och en närbild

Tack för denna gång, roligt att få vara med
Kram Ann-Charlotte"


Bidrag nr: 32
"Hej,

Här kommer mitt bidrag till månadens bingo! Jag har valt raden:
-stickles (på blommorna)
-pins (pin med löv i en vit blomma)
-bokstäver (titel, journaling och rub ons - always fun)
-öljetter (i den gröna cirkeln)
-något lime (bladen)

Älskar verkligen bingo-tävlingar! Är min absoluta favorit-utmaning, tycker att skaparlusten verkligen får fart då.

Hälsningar Kristina"

Tack tjejer för underbara bidrag!!! Riktigt roligt att så många av er ville vara med :)

Nu återstår det digra jobbet med att rösta fram en vinnare oxå!!! Återkommer om några dagar med resultatet.

Men kika gärna in igen senare idag, för då presenterar Cath. utmaningen för Augusti!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar