torsdag 19 augusti 2010

Tips och Trix-torsdag!!

Ja ni vänner, hur tråkigt det än känns så börjar sommaren gå mot sitt slut!! Även om jag tycker det är skönt när livet återgår till invanda rutiner så kommer jag sakna de lata dagar med sol, bad och grillat.

Som många av er vet så har vi haft en sommartävling där ni läsare har fått maila in era bästa tips och trix till oss. Idag visar jag er det sista bidraget. Tävlingen är nu slut, men vi kommer så klart att fortsätta visa tips och trix här på torsdagarna!

Dagens tips kommer från Annelie/Skräpan, tack söta du för att du delar med dig till oss av detta annorlunda tips!!



"Hej hej!
Jag har torkat små blommor och lagt på små cirklar och sen på med glossy accent. Lätt som en plätt och blir dö läckert tycker jag : )

MVH
Annelie/"skräpan"
Himla läckert tips tycker jag!! Maila din adress till Inger (order@pysseltagen.se) så kommer en liten present på posten!

Kram
BellaMio

5 kommentarer:

  1. Enkelt och fiffigt-jätteläckra blommor!
    Kram/Eva

    SvaraRadera
  2. Nä men oj e ja me här, har jag helt missat. Vilken överraskning.
    Tack

    SvaraRadera
  3. Har ju glömt att tacka för ett jätte fint paket.!!!
    Tusen tack!!!

    SvaraRadera