fredag 1 oktober 2010

Bidrag nr: 11, nr: 12, nr: 13, nr: 14 och nr: 15 - Septemberutmaningen

Eftersom det är första oktober idag så är det dax att visa de sista bidragen för septembers månadsutmaning.

Det är verkligen många fina bidrag som kommit in, massa kreativitet som flödat!!

Bidrag nr: 11
"Hej.
Här kommer ett bidrag till septemberutmaningen. JAg har använt lövstämpel från Maya Road,en textstämpel från Magnolia, utstansat paraply och blommor och ett litet träd i krympplast.

MVH
http://uzaan.blogspot.com/"


Bidrag nr: 12
"Hej!
Här kommer mitt höstbidrag.
För mig är hösten en ljus tid, med klara dagar och massa fina höstblommor. Dessutom är det den tid då vår dotter föddes.

Kram
Karin"


Bidrag nr: 13
"Hej!
Det här är mitt bidrag till månadsutmaningen.
Jag har använt massa olika material och tekniker, och höstiga färger.

Mvh
Johanna"


Bidrag nr: 14
"Hej!!
Jätte kul och inspirerande att få skapa utan färdig gjorda saker.

Jag har stämplat ihop en massa stämplar, maskat, målat och svampat runt med distresser. Ritat några egna swirls och blad.

Gjort egna höstasterblommor och egna blingisar genom att stansa ut små runda saker med crop-a-dilen och sedan ha på 3D-lack.

Ha en bra dag!
Mvh Anna"


Bidrag nr: 15
"Hej
Här kommer mitt bidrag.
En kasse som jag målat med acrylfärg, vit cardstock som jag stämplat och färgat in i höstfärger, 3 st så kallade kaffefilters blommor i olika bruna och gröna toner. Likadan på baksidan. Inuti har jag sytt fast 8 st stora zipp påsar till förvaring av dekorationer. Lätt att ta med sig på träff. Fler bilder finns i min blogg.

Kram Sussie
http://www.metrobloggen.se/sussie2"

Tack tjejer för underbara bidrag!!

Jag är tillbaka om några dagar med vinnaren!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar