söndag 3 oktober 2010

Vinnare i månadsutmaningen för September!!

Jaha ikväll har då de sista rösterna kommit in och jag kan nu säga att en enhällig jury har hittat en vinnare!!!


Så är ni nyfikna på vem som vann nu då?






Ja det gissar jag att ni är...







Hihi....







Vinnare är....








Bidrag nr: 14!!
Grattis grattis grattis Anna!!! Det är ett vackert och välgjort alster du skapat! Maila din adress till Inger (order@pysseltagen.se) så skickar Inger din vinst till dig.

Stort tack till alla er andra för att ni skickade in era fina skapelser, det har gett mig massa inspiration!

Kram
BellaMio

5 kommentarer:

  1. Stort grattis Anna! En mycket värdig vinnare. Den "röstade" jag på om jag inte skulle vinna själv ;)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Underbar LO och mycket välförtjänt vinst :) !

    SvaraRadera
  3. Grattis den är jättefin

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken härlig överraskning som väntade på mig här :) Kul!

    /Anna

    SvaraRadera
  5. Grattis Anna! Det var en jättefin LO!!! Tycker mig känna igen en stämpel jag har där hemma och fick nu inspiration till hur jag kan använda den!

    SvaraRadera