onsdag 1 december 2010

Bidrag nr:12, nr: 13, nr: 14, nr: 15, nr: 16 och nr: 17 - Novemberutmaningen

1:a december!!! Nu är det helt klart nedräkning mot jul, myyysigt!!!

Eftersom det är ny månad så ska jag idag redovisa de sista bidragen som kommit in till november-utmaningen...

Bidrag nr: 12


"Hej!
Här kommer mitt bidrag till er novembertävling.

Jag har ruggat kanterna, använt vita körsbärsblommor och sprayat dessa med glimmermist och klätt insidan efter bästa förmåga =)

Papper jag har använt är av tillverkarna Little yellow bicycle, Magnolia (x2) och Maja design.

Tack för en rolig utmaning!
Ha en fin dag!
Kram
Malin"


Bidrag nr: 13

"Hejsan!

Här kommer ett bidrag till er novembertävling. En jättekul utmaning! Jag har använt mönsterpapper från Paper touch, BoBunny, Making memories och Basic grey. Blommorna är vita i grunden och färgade med distress ink fired brick.

Vänliga hälsningar
Kerstin/Annsia"


Bidrag nr: 14
"Hej Pysseltagen,
här kommer mitt bidrag till utmaningen.

Jag har använt 4 olika mönsterpapper från 3 tillverkare, Inkido, Making Memories och Panduro.

Den stora blomman är gjord med McGill Lily-stans. Blommans mitt har jag fyllt med grovt guldglitter.

De små blommorna har jag stansat ut i vitt akvarellpapper med 2 olika Retroblom-punchar. Färgat dem med Distresser och Perfect Pearls. Sedan har jag embossat i die och sist dragit med guldstämpeldyna, böjt till och placerat vita halvpärlor i dem. Texten är embossad med embossingpulver "Frost".

Hälsningar Britt-Marie Carlsson"


Bidrag nr: 15


"Hej,
Här kommer mitt bidrag till er utmaning! Har använt 4 olika papper, Holly Jolly, Cosmo Cricket, BasicGrey och Inkido!
Distressat två vita små rosor med Fired Brick och Aged Mahogany.

Mvh
Sonja"


Bidrag nr: 16


"Hej, har gjort ett julkort i form av en gran. Framgår kanske inte så bra hur stor den egentligen är :) Den är gjord utav 3 mönsterpapper gånger tre :) Fullstorlek. Stor gran !! <3


Utsidan är sparsamt dekorerad då jag vill att den ska kunna stå framme i ett lägenhet eventuellt året runt. Inuti har jag satt foto på mina underbara barn <3 Kortet skickades igår så vi får se om vi får något tillbaka :) Har använt mig av olika tekniker med material som Distessink, Glimmermist, Embossingpulver, Band, Dies, Promarkers.


Älskar det :)

Malin
www.underbarvackeralskad.blogg.se"


Bidrag nr: 17


"Här är mitt bidrag till novembers månadsutmaning! Tack för möjligheten! Vänliga hälsningar Lillgrodan "
 
Tack tjejer för helt makalöst fina bidrag!!!
 
Jag återkommer om några dagar med besked om vinnare :)
 
Kram
BellaMio
 
P.S. Ni har väl inte missat vår adventskalender?


1 kommentar:

  1. Wow vilka bidrag ni har skickat in tjejer. Hur ska man kunna rösta?

    Kram
    Erika

    SvaraRadera