tisdag 14 december 2010

Ge bort något...

Hej!
Hur går det för er med era julkort, tags och kanske påsar? Jag lovade att ni skulle få se påsen från förra veckans Tips och Trix- torsdag med dekorationer.



Det blev en ganska enkel dekor. En tag ala Tim Holtz;)




Jag har använt dessa tags som har fått ett stänk av akrylfärg på kanterna och sedan distressfärg Broken china. Jag har använt stämplar från Tim Holtz olika set. Tomten och grankvistar har fått en släng med Puffy Velvet penan. Utstansad dies, grungepapper, som blivit målad med Crackle paint, sandpapprad och distressad. Bradsen, skruvhuvuden, har fått vit akrylfärg dabbad på sig. Gamla notpapper, lite distressade. 24 är utstansat i Upon A Time Alphabet.



Det finns mycket god choklad att ge bort året runt, men för oss pysslare kanske det inte känns så kul med de ganska opersonliga förpackningarna;)

Här har jag gjort det enkelt! Jag har klätt asken med brun cardstock och stämplat snöflingor, Tim Holtz(TH). Granar och text kommer också från TH. Har använt vit cardstock och detta snygga mönsterpapper från My Minds Eye. Älskar den kvalitén som dom har på sina papper;) Lagom tjock och helt underbar struktur



Renarna/rådjuren är utstansade i grungepapper som jag klistrat med notpapper. Granarna, TH, är dubbelstämplade, först med distressfärg och sedan brilliance. Sen har dom fått ett tjockt lager distress stickles. Det skulle ju vara snö på dom;)

Så då var det dags att köpa in askarna choklad och klä upp dom så att dom kan gå bort;) Hoppas på en trevlig tisdag!

Kram
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar