tisdag 21 december 2010

Snart kommer tomten;)

Ho ho ho!!!
Bara tre dagar kvar och sen är det Julafton. Det har gått så fort, den sista tiden alltså.
Som vanligt har jag inte skickat några julkort, men tagsen till paketen ligger under produktion;) Det kommer bilder, men tyvärr inte denna veckan;( Tills dess tänkte jag och mina flickor bjuda på lite inspiration.

####



Jag har använt en lite annorlunda kortvikning och tre Kimmie stämplar. Färglagt med distresser och Glimmer glaze. Den ger en helt underbar lyster och reflektioner till tjejernas hår och detaljer. Hittade ett snyggt band hos Inger, hittade inte det i shopen, men det fanns i tre bredder. Halvpärlor och blommor/stjärnor gjorda med två stansar.



Grunden till kortet är röd cardstock och mönsterpappret kommer från Maja designs julkollektion. God Jul kommer från Rox Stamps. Vissa detaljer på tjejerna har också fått en släng med Puffy Velvet. Hur enkel som helst att använda, det gillar vi! Måla, torka, blås med värmefön och taaadaa ett puff växer fram.



För att ge kortet stabilitet har jag satt två förstärkningar. En på var sida.



Så här ser det ut från sidan. Som ni ser så är det vikt upp och ner i mitten. Håll koll i början på januari för då händer det något med denna vikning;)

####

Med detta vill jag önska er alla en fantastisk Jul.


Kram

Erika

1 kommentar: