söndag 20 februari 2011

Torsdags kursen den 17/2

Hej!

Lite sent så här på söndagskvällen hittade jag lite tid att visa er vad fyra duktiga kursdeltagare fick göra mellan prat och skratt;)
Fantastiskt trevligt hade jag och jag tror att tjejerna också hade det för vi ses snart igen;)


Vad gjorde vi då? Jo , alternativ scrapbooking kan man väl kalla detta för. Dessa tre boxarna kan man sätta ihop på lite olika sätt. Man kan fylla den med diverse saker och varför inte göra en med foto på vänner och familj.


Duktiga var dom! Tyvärr tog batteriet slut i Ingers kamera så vi har inte förevigat deltagarnas bilder, men kanon fina blev dom. Det kan jag intyga;)!



Under kvällen gång så gjorde vi några konstanteranden. Alla har inte lika stort tålamod till pillerier som jag, Erika. Men jag kan säga som så här att dom bet ihop och gjorde vars en bandblomma under diverse tysta ord;) Snygga blev dom!



Skar, biga, mista, stämpla och ihopsättning gjordes.



Hög koncentration!



Nästa kurs är på torsdag den 24/2 då vi håller en Barn/ungdoms kurs. Anmälan sker på telefon nummer 0435-51897 eller mailadress order@pysseltagen.se


Jag hoppas vi ses!

Kram
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar