söndag 1 maj 2011

Tävlingsbidrag för April månadsutmaning!!

Första maj idag, då är det hög tid att visa de kistor som kommit in de senaste dagarna.


Bidrag nr: 24

"Hej.
Här kommer min lilla kista till aprils utmaning. En jätterolig utmaning!
MVH
Susanne/uzaan 


"Hej
Här kommer mitt bidrag till aprils utmaning. Lite i sista taget men jag blev färdig.

Jätterolig utmaning och passade mig utmärkt då vi i vårat kompisgäng väntar på en liten gosse som ska komma nu i maj. Gjorde kistan som en liten minnes kista där man kan lägga dom första minnena i från baby tiden.
På almenackan som sitter på locket kan man ringa in vilken datum och skriva vikt och längd när lilla gossen kommer ut. Namnet har dom redan bestämt så det fick stå på framsidan. Jätte kul utmaning och kistan var rolig att göra så det kommer att bli fler sådana.
Kan tyvärr inte lägga upp bilderna på den i min blogg riktigt än då denna person som ska få den läser blogen men när babyn har tittat ut och presenten är överlämnad så kommer fler bilder.

Mvh Jenny S 

http://www.jennykrypin.blogspot.com/"


Bidrag nr: 22


"Hej!!
Här kommer mitt försök till kista! Underbar mall som säkert kommer användas fler gånger! Kul med sååå många fina bidrag - riktigt härlig inspiration....
Fler bilder finns på min blogg.
Kram
Linda/Pysselbus" 
Bidrag nr: 21

"Hejsan
här kommer mitt bidrag. När jag letade bland mina mönsterpapper efter något passande hittade jag inget så jag gjorde mina mönsterpapper själv. Jag började med vit cardstock och använde distress ink pad: dusty concord, weathered wood och peeled paint för att göra bakgrunden sen stämplade jag med diverse stämplar med distress ink pad vintage photo. På locket är det stämplat med perfekt pearls och vintage photo.
Jag tog bara lite halvpärlor och smyckade med och ett band på baksidan. Stämplingen är det som ska synas mest.
Rolig utmaning!
/Jenny"



Bidrag nr: 20

"Hej!
Jag heter Oliver och är 12 år.
Här kommer mitt bidrag till aprils månadsutmaning!
Hoppas jag inte är försent ute!
Min blogg hittar ni här.
Ha det bra!
Oliver Eriksson" 
Bidrag nr: 19

"Hej!
Här kommer två bilder på min skattkista som jag gjort efter mallen. Jag valde att minska storleken lite på den eftersom det som ska packas i den såg så fjuttigt ut annars :) Jag har lagt ut många fler detaljbilder i min blogg och har länkat till er där!
Ha det gott!
/Annica
DesignAnnique
Bidrag nr: 18

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till Aprils månads utmaning.
Jag har bloggat mitt bidrag också.
Supertack för en rolig utmaning och en superbra mall !
Mvh Jessica" 
Bidrag nr: 17

"hej.
Här kommer mitt bidrag till utmaningen, jätteroligt att göra !  Tack för mallen.

Mvh/ ellen"


Sååååå underbart fina kistor ni alla skapat!!! TACK snälla ni för att ni ville prova min mall och för all kreativitet och inspiration ni har bjudit på den här månaden!!

Jag återkommer på torsdag med vinnaren :)

Kram BellaMio





-------------------------------------------





Glad påsk på er allihopa!! Har påskharen varit hos er med något ägg idag? Hos oss kommer han inte förrän till kvällen, hihi...

Flera kistor har kommit på mailen och dem tänkte jag bjuda er på nu!

Bidrag nr: 16
"Hej
Här kommer mitt bidrag till April utmaningen. Den passa perfekt eftersom jag hade en 25 åring att fira och hon önskade sig pengar.... vad passar bättre än en skattkista då??

MvH
Liten Kicki
http://litensscrapping.blogspot.com"


Bidrag nr: 15

"Hej!
Ok, bilderna kommer här :)
Glad Påsk!!
Sandra"


Bidrag nr: 14

 
"Hej!
Här kommer mitt bidrag på en skattkista.
Kistan var jätterolig att göra,så det lär bli fler:-)
Mvh Jessie
Bidrag nr: 13

"Här kommer bilder på min kreation. =)
MVH,
Annika Elgale"


Bidrag nr: 12

"Hej här kommer nu mitt bidrag till April utmaningen ,
Jätterolig tävling, mitt bidrag blev väldigt "shabby".

Jag vill även passa på ett önska er en riktigt Trevlig Påsk
Kram Gunilla "
 


Bidrag nr: 11

"Här kommer mitt bidrag till April. Mycket rolig utmaning =) 
Mer foton finns på min blogg. 
Mvh//TessiBessi"

Tack tjejer för fantastiska kreationer!!! Såååå vackra allihopa!




-------------------------------------



Fler underbart vackra kistor har kommit in, så titta, njut och inspireras!

Bidrag nr: 10

"Hej!
Jag har just tittat på alla fina bidrag som ni har fått in till April månads utmaning.
Dom är hur fina som helst! Jag har också knåpat ihop ett bidrag som jag tänkte visa.
Massor med fler bilder finns på min blogg.
Jag önskar alla en skön VÅR!!!
Kram från Birgit."
 


Bidrag nr: 9


"Hej!
Vilken rolig utmaning! En kista passade så bra eftersom jag fått i uppdrag att göra ett kort till  min kollega som gått och gift sig i smyg!
Så en brudkista fick det bli!
Mvh Stina
http://stinasvardagsrum.blogspot.com" 
Bidrag nr: 8



"Hej.
Här kommer mitt bidrag till Aprils utmaning.
Christine (tyrasmatte) udding"
Bidrag nr: 7

"Hej!
Otroligt inspirerande mall och den kommer garanterat användas flera gånger!
Jag valde att göra min kista till sambons systerdotter som fyller år i dagarna, lila, rosa, glitter och glamour! =)

Kram!
MalinT
Fler bilder finns i min blogg!"



Bidrag nr: 6
"Hej,
Tänkte vara med på månadsutmaningen. Den passade mig perfekt eftersom vi var bjudna på piratfest i helgen och behövde en bra presentförpackning:o)
Mvh Monika
monkeplonk.blogspot.com
"  
Bidrag nr: 5


"Hej! Här kommer mitt bidrag.
Jag är inne på svart just nu så vad passade inte bäst med att 
göra nåt i svart och vitt, håller på att tapetsera kök o hall i svart
och vitt och tapeten skymtar faktiskt i bakgrunden.
Jättekul att göra denna kista.
Jag har blogg.


Hälsningar Marina"
Så härligt att se alla dessa vackra kistor som alla är helt olika varandra, 
TACK för att ni vill vara med!!



-----------------------------------




Tre fina kista har kommit in nu så idag blir det kist-inspiration på hög nivå!!

Bidrag nr: 4


"Hej och tack för den trevliga och inspirerande skattkista. Det var otroligt roligt att göra och jag har mer på gång i olika färg och tema...Har fler foton i min blogg. (Har även kunnat använda mina nya Spellbinders dies som jag nyligen beställt från er...
Ha en skön vår!
Shirley
http://myartadventures.cherryart.se"


Bidrag nr: 3

"Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen!
 //Kristina"



Bidrag nr: 2

"Hejsan!
Här är ett bidrag till aprils utmaning. För mig är min skatt min katt Nisse.
Så det fick bli en (s)kattkista.

Marie Andersson"

Tack tjejer för jättefina bidrag!! Alla lika unika :)

Kram
BellaMio



----------------------------------------------------





Det har minsann dykt upp en vacker kista i min inkorg!! Blev så glad sååå :)

Bidrag nr: 1





"Hejsan!
Såå himla rolig utmaning.. jag var bara tvungen testa *ler*
Här kommer mitt bidrag.
mvh Johanna "pojjo"
 

Mer bilder finns i min blogg
http://pojjos.blogg.se"


Tack Johanna för ditt jättefina bidrag!! Så kul att se hur du skapat efter min mall :)

Och jag vet att det är många tjejer som laddat ner mallen och även fått den på mailen så det kommer nog många fina kistor allt efter som...

Hoppas ni får en härlig torsdag!
Kram
BellaMio

10 kommentarer:

  1. *ler* Jaaa det var jätte roligt göra den. KOmmer nog göra fler ;D

    SvaraRadera
  2. Jag har skickat ett bidrag, vet inte om det kom fram.

    SvaraRadera
  3. Jag är stum av beundran över att se så många olika kistor efter samma mall, sååå inspirerande, tur det snart är påsklov så jag har tid att sitta med min mall!

    SvaraRadera
  4. Ooooooo, vilka bidrag!!!!!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina kistor! Finns det någon mall någonstans? Jag undrar också om någon vet vad pappret med fjärilar på bidrag 12 heter. Det var ju helt underbart! Cissi

    SvaraRadera
  6. Var visst lite väl snabb när jag skicka in mitt bidrag (nr 15) bloggadressen e nämligen fel http://litensscrapping.blogspot.com ska det ju vara =)

    SvaraRadera
  7. Vad många fina kistor det blev - och så härligt olika det kan bli!

    SvaraRadera