fredag 6 maj 2011

LO I trygga händer

I dag blir det en LO jag visar.

Den var verkligen rolig att göra efter alla kort jag gjort på sista tiden.


Köpte en del papper för ett tag sedan i Graphic 45 serien;

Once upon a Springtime Collection. Många av dem har jag använt men just

det här med kaninerna blev liggande. Men nu kom det till användning.

Tyvärr är just detta slut i shopen, liksom några av de andra jag använde ur

samma serie. Men det finns några fina kvar i serien.


Detta är i alla fall de papper jag använt:

Ljusblå CS

Graphic 45/Once upon a Springtime Collection
" Spellbound
" Butterfly Kisses
" Pixie Post


Muren upptill och nedtill är en stämpel från egna lådan,

Tim Holtz har ett set där det finns bl.a en bit mur


Några detaljbilder


Foambokstäver från Papermania
Pearls

Bokmärke
Flera Pearls


Den stora blomman har jag gjort själv,

de andra från Prima

Beige spets
Ljusgrön spets


Klippt ut en massa från pappret, använt mönstersax och

rivit och sytt på maskin.

Chalkat med Distress Vintage Photo


Blir nog snart en LO till, har redan en massa idéer i huvudet:)

Kram

Linda


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar