tisdag 2 augusti 2011

Tävlingsbidrag för Juli månadsutmaning!!

Då var det dax att visa de sista bidrag som kommit in till vår månadsutmaning!! Det har verkligen varit roligt att hitta alla era fina bidrag i inkorgen!!

Bidrag nr: 21




"Hej!
Här kommer mitt bidrag till tävlingen som var riktigt utmanande. Eftersom jag på nåt sätt inte klarar av att blanda silver- och brons-metalldetaljer valde jag att göra ett pyramidkort där utsidan är brunare och "tråkigare" och som när det öppnas sprakar av lila och silver och självklart en liten present i mitten! Alla artiklar i kitet ska finnas med även om många av pappren inte syns skillnad på eftersom de flesta är infärgade. Tack för en rolig tävling!

MVH Sofi Söderlund (sofiutaneskapar.blogspot.com)"



Bidrag nr: 20
"Hej!
Här kommer mitt tävlingsbidrag för juli månad.
Jag har gjort en egen ram för min tavla. Allt som skulle vara med finns där, om än i något annorlunda form och utseende.
Tack för en jätterolig och inspirerande tävling och tävlingskit.
MVH Christel"


Bidrag nr: 19
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till julitävlingen.
Silvia"



Bidrag nr: 18






"Hej!
Min LO speglar anledningen till att mitt bidrag kommer in i sista minuten! Jag sover, kräks, jobbar och är besatt av strong mintpastiller.... har två små frön i magen som vi hoppas får stanna kvar!
Klockan får symbolisera tiden som går saaaakta....  :)

Ha det gott!
/Malin"




Bidrag nr: 17





"Hej hej,
det blev många sidor i mitt projekt.... jag gjorde ett album där foto kan klistras in efter hand, ex familjefoto eller semesterfoto.
Tack för en trevlig utmaning. Jag hoppas på fler sådana :D

Med vänlig hälsning
Therese"


Bidrag nr: 16



"Hejsan
Ett tag var jag rädd att jag inte skulle hinna men nu fick jag tid
Det här var verkligen en utmaning! men roligt Jag valde att tillföra lite färg.
Den stora lila blomman är av crepe pappret, årtalet 1949 embossade jag på chipboard ovalen ovanpå sticky back canvs baksidan,
jag satte ditt siffror hällde på pulvret, tog bort siffrona och embossade. Över har jag tyllen.
Bomullsbandet stämplade jag och satte vid den ljusbruna wellpappade cardstocken.
Det syns dåligt på bilden men jag har två fotomattor. Pappersblommorna är av olika cardstock + wellpappen då fick jag med alla cardstock.
Hoppas det syns att jag har fått med allt.
/jenny"



Bidrag nr: 15


"Hejsan! 
Här kommer mitt bidrag till kit-utmaningen.
Jag valde att göra en bok-box.
Flera bilder & en liten närmare beskrivning finns här i min blogg; http://annelieskort.blogspot.com/2011/07/en-bok-box-till-pysseltagens.html

// Annelie"



Bidrag nr: 14



"Här kommer mitt bidrag till utmaningen. Har varit kul att få tänka till så man fick med av alla grejerna.
/ mvh Anette"



Bidrag nr: 13

"Hej!
Här kommer mitt bidrag. Jag har använt allt material samt färgat in med distresser och mist samt stämplat. Hoppas allt syns på bilderna, Superkul men lite trixig utmaning.

Hälsningar Cecilia



Bidrag nr: 12

"Hej
Skickar in mitt bidag till utmaningen för julimånad.
Mvh
Anna Nicklasson" 


Bidrag nr: 11


"Det tog ett tag innan jag kom på vad jag skulle göra, men en natt så kom jag bara igång och allt flöt på som bara den.

Jag hade ett porträttfoto på mig själv med en text jag är väldigt förtjust i som jag hade bestämt mig redan från början för att använda då jag sällan gör något på mig själv.
Det svåra var att använda sig av alla papper, men det gick det med då jag stansade ut en del saker i de olika papperna.


Mer närbilder kommer upp i min egen blogg som finns på adressen http://blogg.coffeeaddicted.se/.

//Jessica"



 Tack till alla er som köpt kitet och skapat så fina alster!!! Jag är såååå glad över att ni tagit er tid under sommaren att skapa ett alster och skicka in till oss!

Nu återstår bara det allra svåraste... Återkommer under veckan med en vinnare!!



------------------------------------





Nu börjar bidragen ramla in!!! Såååå roligt!!!

Bidrag nr: 10


"Hejsan.
Här kommer mitt bidrag som jag gjort av det underbara kitet. Jag valde att göra ett bokkort.
MVH
Susanne/Uzaan" 
Bidrag nr:9





"Hej!
När jag fick kitet så var det så mycket roligt material att jobba med! Så jag bestämde för att jag ville göra ett lite större projekt.
Det resulterade i mitt allra första minialbum.
Det är från mina första 6 år. Jag har mistat, använt gesso, stämplat och chalkat varje albumsida.
Ville få albumet att hänga ihop trots att sidorna har lite olika färger.
Har använt allt material har bara små spillbitar kvar och en galge.
Detta var ett oerhört roligt projekt att få ett bestämt material att jobba med.

Tack för en rolig utmaning
Kram Katja/MezzaNotte"
 


Bidrag nr: 8




"Hej!

Här är mitt bidrag till utmaningen: ett minialbum i 3x3" som jag vikt av ett enda papper (pust!).


Syster 1 och hennes man fyllde jämna år och vi "kidnappade" dem till Gunnebo slott där vi bjöd på picknick i det gröna (med rosa

champagne!) + tittade på en musikal. Kul att kunna överraska dem med något sånt här :) Fotografierna därifrån har jag skrivit ut i

miniformat och satt in i albumet.


Vissa sidor limmade jag som "tag pockets" där jag stoppade in bilder i fickorna och på andra sidor så klistrade jag bilderna

direkt på sidan. Har faktiskt använt "någon del av allt" - både papper och dekosar - även om det kanske inte framgår av just dessa

bilder. Några fler bilder finns dock i min blogg.
Hälsningar
/Carina (Cina99)" 
Bidrag nr: 7

"Tavla gjord av julikitet

Hälsningar Ingrid - Klipp & klös"




Tack tjejer för helt fantastiska bidrag, så välgjorda allihopa!! 
 Blir inte lätt att rösta fram en vinnare här...




------------------------------------------------------------




Ytterligare två tjejer har gjort färdigt sina bidrag. Varenda gång jag har ett mail i inkorgen så blir jag så glad!! Det är så kul att se hur ni skapat med kitet...


Bidrag nr:6

 "Här kommer mitt bidrag till månaden tävling Jag har aldrig tidigare gjort något alster med bestämt material Det var mycket svårt men lärorikt och kul 

Christel
Blogg/ http://scrapptokig.blogspot.com"



Bidrag nr: 5



"Här kommer mitt bidrag till en utmanande tävling!

Det var en riktig utmaning för mig att använda ett bestämt material och med så många olika dekorationer.



Längtar till nästa utmaning!



Hälsningar

Mia Pamp"


Tack tjejer för läckra och välarbetade bidrag!!!




------------------------------------





Hur går det med utmaningen tjejer? Ser så fram emot att se alla era fina bidrag!!

Ett bidrag till har kommit in och det bjuder jag er på nu :)

Bidrag nr: 4
"Hej!

Här kommer mitt bidrag till utmaningen.
Allt som ska vara med är med, det var jättesvårt att få med allt.
 Kram Sussie"


Tack Sussie för att ditt fina och blommiga alster!



 -----------------------------------------------------------




Igår fick jag rolig mail, nämligen ytterligare ett bidrag!!

Bidrag nr: 3


"Hejsan
Nu är jag klar. Det första jag tänkte var HJÄLP men när man väl började så flöt det på fint. Så här blev mitt bidrag.

/ Allram"


Tack Jenni för ditt detaljerade och finfina bidrag!!




 ----------------------------------------------





Äntligen är det Juli!!! Jag är så nyfiken på alla bidrag till den här tävlingen!! Alla har samma förutsättningar och alla skapar från samma material, ska verkligen blir riktigt roligt att se era alster!!

Det är många kit sålda, 27 st hittills och månaden är ju inte slut ännu :)

Bidrag nr: 2

"Hejsan

Nu har jag fått mitt bidrag till eran tävling färdigt

Jag valde att göra en bokbox och nu hoppas jag att jag har fått med allting från kittet.

Jag har även lagt upp den i min blogg med flera bilder och ni hittar den här.


Mvh
Marita / snojbi" 



Bidrag nr: 1






"Hej!

Här kommer mitt tävlingsbidrag. Jag valde att göra ett minialbum och har i det användt allt i paket.


Jeanette"

Tack tjejer för härliga alster!!! Så kul att se hur ni skapat utifrån samma material!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar