onsdag 7 september 2011

Fröpåsar!

Hej på er!

I den nya fina tidningen Inzpira (som är slutsåld i butiken, tyvärr) fanns en sån söt liten mall på frö-påsar. Eftersom min balkong är översållad med tagetes som jag tycker är en härlig blomma så tänkte jag att jag ska spara fröna till nästa år. Många frön lär det bli så varför inte ge bort några som gåva, och det är ju alltid trevligare att ge bort en personlig förpackning!


Jag gillar att använda restpapper till små projekt som det här och här har jag använt restpapper från Cosmo cricket och bara några enkla dekorationer från restlådan.


Om man nu inte råkar ha Inzpira i sin ägo så är det lätt att skära till och biga små egna fickor av cardstock (eller mönsterpapper). Dessa  som jag gjorde blev i storlek 7,3x10,5 cm.

Önskar er en trevlig dag!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar