tisdag 13 september 2011

Tag album...

Hej!

Ett litet snabbt inlägg idag;) Jag tänkte visa er fler bilder från tag albumet som vi gjorde tillsammans med några enkla tekniker på tagsen.

Tack tjejer som var med i torsdag! Som alltid kanonduktiga elever och lika roligt att träffa nya människor och bekanta ansikten;)



Lite rosor, gamalt papper från en ordbok och en cameo som jag målat med vit akrylfärg och lite distress.


Här ser ni cameon lite närmare.



De fyra tagsen från vänster till höger... Nr 1 Stämplat och distressat. Nr 2 Stämplat och embossat. Nr 3 Distressat och stämplat med distressfärg som fått lite vatten sprejat. Nr 4 Hela tagen är först distressad och sedan har jag stämplat med en stämpel som bara har blivit sprejad med vatten. Distressen reagerar med vattnet.



Mönsterpappret som jag använt är ett gamalt Graphic 45 julpapper, tror det kommer från 2009. Titta in i shopen och kolla in alla de nya julpapper som kommit in. Det finns mycket som jag skulle vilja sätta tänderna i. Hihihih...



En liten enkel baksida!

En tutorial på hur jag gjort tag albumet kommer torsdag!

Kram

Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar