onsdag 30 november 2011

Clean and simple med Maja Design


Hejsan!
Idag har jag gjort ett litet paket... nej, det är ett kort förstås!
Maja Designs nya julkollektion är helt underbar, jag var tvungen att köpa hela kollektionen, det var liksom svårt att välja bort någonting! Idag vill jag visa det här kortet som jag pysslat ihop!

Insidan ska också dekoreras tycker jag! Så här enkelt kan bli nog så effektfullt och ger ett välarbetat intryck trots att det egentligen bara är klistrade papper.
Jag har använt Trivs i kylan från Maja Designs Vintage Winter. En Chipboard i mitten som jag först målat med Gesso och sen med snöfärg.Det vackra organzabandet fick vara "paketsnöre" och så i m itten tre underbara rosor som jag just nu inte hittar i butiken. Spellbindern jag använt finns inte i butiken längre men en hel massa andra finns det.

Trevlig onsdag!

Kramar, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar