onsdag 14 december 2011

Altrat för fickan!

Hejsan!
Här kommer ett alter-tips för fickan. Eller så kan det vara ett tips om ni som jag inte fyllt era altrade adventskalendrar med små presenter ännu, för jag hoppas att jag inte är ensam om det... 
Vanliga lypsyl kändes inte så kul att lägga i kalendern och hur skulle de skilja på dem? Lösningen blev lite papper från årets kollektion av Maja Design (med betoning på lite), dubbelhäftande tejp, några bokstavsstickers (hur kan man klara sig utan dessa?)och så använde jag Multi Medium för att lacka över för längre hållbarhet.
Om de blev glada? Jaa, faktiskt! Och det var en billig present ändå, och ingen lär ju ta fel lypsyl i alla fall!

Jag ska nog pimpa mitt eget lypsyl också, sånt gör ju vardagen lite roligare =D!

Ha en underbar onsdag! 

Kramar, Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar