fredag 30 december 2011

Infall och Inlägg

Hej igen! Fick ett infall och tid över så här kommer ett inlägg
till ifrån mig idag!

Lite mer tips på presenter/julklappar - även om nog de flesta fått sina
julklappar i år så kommer det ju en jul nästa år och födelsedagar har vi året runt;)

Jag gjorde några snabba julklappar med hjälp av kuvertmallarna
ni ser nedan. Sådana här mallar brukar man kunna hitta lite överallt,
annars kan man ju göra upp en mall- bra att ha:)


Några fina mönsterpapper och en dekorativ förslutning
med hjälp av Nellie Snellen dies, lacksigill och en liten
egen stämpel samt band.
Inuti (glömde fota) ett enfärgat papper på mitten som jag
skrev vad julklappen bestod av ex. bowling eller en god middag !




Till ungdomarna gjorde jag "Fröpåsekort", beskrivning hittar ni
här! Mkt uppskattat!



Detta blev laddat med lite smått och gott ex.
träningskort, triss och solkort.


 Material:
Lila CS
MS kantstans
Craft n Craftin' Best Creation Inc FaLaLa Christmas( osäker ? fr ifjol)
Hjärtan av spillbitar, på det rosa Crackle Paint Clear Rock Candy
Vingar utstansade Slice Vintage Findings, Stickles ovanpå
Vitt sidenband
Chalkat med Fluid chalk Pink Pastel och Wisteria
Nedanstående "Fröpåsekort" till en kille


 Detta kort laddade jag med pengar,
Mc Donalds presentkort och en lott
samt en reflex.



Material:
Brun CS
Maja Design Vintage Winter Skoj i snön
 EK Success kantstans Bows
Rött garn
Pappersrosett DiesSizzix Tim Holtz- en dekoration som jag
blivit superförtjust i så den lär ni få se mer av:)

Hoppas ni fått lite idéer till presenter- ibland är
det så svårt att komma på vad man ska ge.
Nu lovar jag att jag återkommer först nästa år, hi, hi:)
Ha det gott!
Kram Linda




2 kommentarer:

  1. Søde posekort du har lavet, rigtig godt nytår til dig og dine morkaren.

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga kort, tar med mig många ideér härifrån =)

    SvaraRadera