onsdag 22 februari 2012

Min Busunge!

Hejsan! Idag är jag tillbaka igen och denna onsdag med en layout. Det har varit en fröjd att skapa med mitt första fina GDT kit! Idag har jag arbetat med papper från ett märke som heter FabScrap.


Jag valde att lägga till gult till det bruna som kändes som en klar fin färg till. Papperna är dubbelsidiga och jag har arbetat med två olika papper.


Jag fick ett jättefint tylltyg med i mitt GDT kit och här ha jag mistat det med lite brun mist för att tona ner det vita till en lite mjukare nyans mot det bruna. Mina Rosor har jag också mistat med brun mist. De fina gula blommorna är från Prima och verkligen jättefina att lägga som komplement till Rosorna.


Min banner har jag klippt till i ett av de mönstrade papperna och sedan fäst på 3d kuddar för att få lite höjd.


På mitt tylltyg knöt jag knutar och sedan virade jag ett läderband runt. En jätterolig layout att skapa med härligt material!

Jag har använt följande material: Fabscrap Stripe, Fabscrap Fleur, blommor Prima Alla Prima, Tyll, Ullband, Vita Rosor, hjärdoilie.

Många kramar från Ullis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar