lördag 9 juni 2012

Dopkort till en kille....

Hej!

Ja, jag kan inte mer än hålla med Linda i hennes inlägg från igår att inte är det någon sommar känsla, men som pysslare kan jag känna att jag inte behöver ha dåligt samvete när man intar sitt bord;))

Idag har jag ett litet dopkort att bjuda på!
Även denna gången var det till att leta bland mina paper pads;) Hade för mej att det skulle finnas något i blå nyanser, lite mjukare, oh ja där var blocket från favorit märket, 
My Minds Eye;) Lost & Found 2 Breeze, 2011. Paper Padsen finns inte kvar, men det finns många av 12 x 12 papperna i shopen och dom är ju helt underbaaaaaaraaaaaa;)))


Enkel framsida!
 Mjuk, men ändå lite tuff. Som ni förstår så var det en liten kille som skulle döpas.


Har använt Kotte diesen igen och gjort mina egna rosor. Distressade kanterna på rosorna med den nya färgen Peacock Feathers. Här ser ni det underbara bandet och en bit på banern. Stämplen är från Inkido och plockades fram från gömorna.


Insidan, lika enkel!  Nyttjade papperna!

Det behövdes ingen dekos med denna texten!

Sen kunde det inte bli sämre av att det fanns ett tåg på ett av papperna också;)


En baksida blev det också!
Kantstans från Martha Stewert.
 

Stämplen jag maskat in kommer från Darkroom Door.

Material;
Cardstock
Papper från My Minds Eye
Distress; Peacock Feather
Stämplar från Inkido och Darkroom Door
Band har använt denna sort, men i beige.
Halvpärlor



Jag hoppas ni får en trevlig helg!


Kram

Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar