fredag 1 juni 2012

Grattiskort/Morsdagskort....

Den här textstämpeln från RoxStamps tycker jag är jättebra.
Den fungerar till de flesta tillfällen. Jag har hunnit använda den till
födelsedagskort, morsdagskort och studentkort!

Fler stämplar har jag använt som synes.
 Jag stämplade Tilda och Blomsterstämpeln som jag sedan maskade,
därefter bakgrundstexten med Distressdyna Antique Linen.

Färglagt med Distressrefiller och sedan lite Smooch guld på några detaljer
såsom skospännena och bältet samt lite på blommorna ( syns tyvärr dåligt
på fotot men glittrar fint i verkligheten).




Materiallista:
Papper:  Röd och Gul Cardstock
                      ScrapHouse Romanza Rosor
                          Prima Sun Kiss Coll. SunDried
Stämplar:   Magnolia Australian Tilda
          KH Design Blommor
                    RoxStamps Grattis Det är...
           Inkido  Idenna ljuva...
Verktyg:  EK Success Punch Etikett
       Slice Basics 3 Swirl
Hörnstans         
   Bladpunchar         

Dekorationer: Pearls Turkosa                         
"Bollband" rosa 
                                        Blomma rosa, mullberryblommor turkosa
 
Glad försommar och Trevlig Helg :)
Kram Linda     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar