torsdag 7 juni 2012

Tips och Trix Torsdag..

jag vill tipsa om några av mina favorit produkter...  Tycker dessa är väldigt användbara och prisvärda.

Memory Box Dies

 Wild Blooms - Memory BoxGothic Rosette and Center Dies - Memory BoxDancing Tulips - Memory Box

Kaiserkraft blommor

 Paper Blooms - Fairy Floss - KaisercraftPaper Blooms - Sage - KaisercraftPaper Blooms - Buttercream - Kaisercraft

Metallhörn

 Metalcorner - Silver Tone - LargeMetalcorner - Bronze Tone - smallMetalcorner - White - Large

Ingvild BolmesChalk fluid edger pad

Chalk Fluid Edger Pad - Sweet PeaChalk Fluid Edger Pad - Worn Jeans

och det finns så mycket mer härliga produkter i shoppen men dessa är några av mina favoriter..

jag vill också tipsa om att det finns många tidningar och böcker ifall du saknar inspiration, jag har själv 2 favorit tidningar och det är dessa..

 Ett Trykk Juni 2012  inzpira magazine nr 2 - 2012

Kram Gäst Dt- Johanna "pojjo"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar