lördag 14 juli 2012

Skylta med namnet...

Hej!

Fortfarande behöver vi inte ha dåligt samvete för att vi sitter vid pysselbordet;) och det är ju aldrig fel.
Idag tänkte jag visa min lilla söta namnskylt som jag hade lyckats knåpa ihop till "Tälteventet" hos Pysseltagen några helger tillbaka. Äntligen ska jag säga för inte hade jag varit duktig när vi hade träffen i Röstånga;)


Jag har använt en Pocket Watch Frame, TH, som grund. Satt ditt en säkerhetsnål, Trinket Pins, där det står Idee.
 


Inne i har jag satt en bit av ett gamalt Graphic 45 papper. Namnet med bokstavs stickers från gömman, med det finns många fina i butiken. Lite blandat skrot som deko.
 

Det som jag tyckte var det roligaste med detta är att dekosen inte sitter fast och förändras hela tiden.

Sen kan man alltid öppna baksidan igen och sätta nytt papper och nya dekos;)

Material använt;

Mönstrat papper
Halvpärlor


Jag fortsätter också påminna er om kurserna den 25/8 och den 8/9 då vi gör denna kista från grunden. Mer info hittar ni HÄR!


Hoppas på en trevlig lördag!

Kram 

Erika

1 kommentar:

  1. Den här namnskylten var ju superläcker! Kanske måste ta och lifta dig på denna =)
    Tack för inspirationen!
    Kram ztina

    SvaraRadera