måndag 6 augusti 2012

En vanlig dag

Ursäkta men jag har inte försovit mej, men ibland blir det inte som man planerat. Idag blev det som vanligt igen, semestern är slut, gubben börjat jobba och efter fem veckors semester när man gjort lite som man vill så är man tillbaka i vanliga rutiner, konstigt att man bara faller in i ekorrhjulet som om inget hade hänt. Jag har scrappat i helgen både lördag och söndag, Jag har gjort ett album i härliga Pionpapper, tänkte ha det till lite bilder jag tog i våras, så här blev det






puh, det blev många foto, jag har använt lite av bilder o tagar som finns i papperna och dekorerat med, det är ju meningen att här ska sättas in foto, så man får spara lite på pyntet.Ni har väl sett att månadens tävling är just album, så passa på att göra ett album till era fina sommarbilder, och var med och tävla här på bloggen.
Det var allt från mej idag, hoppas vi ses snart igen.

Tjingeling
Annette

Jag har använt följande:
Pionpapper
Bind- it - all
Punch MS
Tagg Dies

3 kommentarer:

  1. Ohh så fint det blev!! Härligt sätt att bevara minnen och använda vackra papper!!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Så himla fint är det ;)
    Kram Ingela

    SvaraRadera