tisdag 25 september 2012

Slottsmiddag!

I våras var jag och min kära sambo bjudna på en födelsedagsmiddag som skulle gå av stapeln på Kalmar slott och klädsel var medeltidskläder. Efter lite lånat, lite hemsytt och lite shoppat så var vi så himla fina, det var verkligen supermysigt att få klä upp sig i dessa kläder och gå på fest på slottet!!


Nu har det blivit en LO av bilderna:

 Jag framkallade ett större och två lite mindre bilder och svagt tonade i sephia, tyckte det passade...

Nya fin papper från Prima, spetsar, pärlswirlar och charms har jag använt :)



 De här bokstäverna i chipboard är supergamla, men jag hittade dem i gömmorna och tyckte de passade. Har limmat fast dem först, sen färgat in dem med Vintage Photo och infärgningsverktyget och sist lagt på ett lager med Crackle Accent.

Det fina vita pärlbandet fick också plats på vintage-pappret från Maja Design.



 Spets, spets, spets, två i tyg och en som jag har stansat i pappret, lite kul tycker jag allt, hihi...

Mina foton har jag vikt, sandpapprat och filat på för att få dem gamla och slitna.



Jag bara älskar de här puncharna från Nellie Snellen som både stansar ut och embossar, har flera stycken och kommer heeeelt klart att köpa många till :) De jag har använt här heter Rose Flower och är min nya favvis!

I metallberlocken har jag klippt ut en fågel ur ett papper och sen fyllt med Glossy Accents. Verkligen läckra dessa ramar.


Har ni börjat ladda för julproduktionen ännu?

Kram
BellaMio

2 kommentarer: