fredag 19 oktober 2012

LO-Får jag pussa dina äppelkinder?

Ur ett härligt DT-kit från Inger kunde jag frossa i  BoBunny's
 underbara höstpapper.
 Tillsammans med ett alldeles färskt dagisfoto
 på sonen fick jag till den här LOn!
Håller med Mio om att en LO får igång inspirationen om det
känns lite trögt!
 
 
Bladen klippte jag ur ett av papperna och körde genom
min wellpapppress, chalkade med lite Distress Ink Vintage Photo.
Även äpplena är urklippta ur ett av de andra papperna.

 
Metallbladet formade jag till lite och så en del
fina band som fick slingra sig runt varandra.
 
Material:
BoBunny Apple Cider Collection:
Dekorationer:
Ranger Nyckel, Metallblad, Fjäder, Rosor,
Organzaband med sidenkanter grönt och guld,
Verktyg:
Wellpapppress,
Ingvild Bolmes "fil" -Superbra verktyg
med flera funktioner.
Jag har filat på fotot och skrapat kanterna
på papperna!
 
Därmed önskar jag en mysig fredag och helg!
Kram Linda


1 kommentar:

  1. Älskar hur du har snurrat banden runt varandra, så himla snyggt! Håller precis på att göra en LO med detta papper också, men min är påväg åt ett lite annat håll.

    SvaraRadera