fredag 2 november 2012

Tävlingsbidrag - Oktober månadsutmaning

I det här inlägget presenterar vi (allt eftersom de kommer in till oss) alla de fina bidrag som kommer in till månadsutmaningen under oktober.

Bidrag nr: 4


"Hejsan!
Vilken rolig tävling! Jag älskar att vika olika saker så till den här tävlingen har jag skapat en godispåse att förvara sitt Halloween-godis i.

Kram
Karin"


Bidrag nr: 3

"Jag har gjort en häxsko som jag har stoppat läskigt godis i! Jag har dekorerat den med orange tyll, häxkatter, mumier och spindlar...

Tack för en rolig utmaning!

Mvh Nick"


Bidrag nr: 2


"Hejsan
här kommer mitt bidrag till oktobers utmaning. Har gjort en liten korg utifrån en popcorn modell, men har vridit den ett kvarts varv. Sedan hade jag inget godis hemma men har fyllt den med pappersspiraler så länge =). En rolig utmaning då jag oftast gör LOs 

hälsningar memme"


Bidrag nr: 1

"Hej!!
Här kommer mitt bidrag till utmaningen med temat halloween! skickar 2 st bilder en bild på framsidan och en på baksidan!

kram Sophie"



Lycka till!!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar