lördag 1 december 2012

Månadsutmaning December...

Wow,
 varje år blir jag lika förvånad att det är första advent redan, imorgon alltså;) Har ni blivit färdig med era julklappar? Inte jag! Men det löser sig, jag har ju en andra hälft som kan springa lite i affärerna;)

En ny månad innebär en ny utmaning;) och den tänkte jag ge er denna gången.

Det blir en färgutmaning!

Alstret som är valfritt skall ha färgerna 
Brunt
Beige
Vitt
och en valfri färg tex röd

Inga andra färger får blandas in, så det gäller att charms etc är i någon av ovan nämda färger eller i den valfria färgen.

Lycka till!
Och du vi längtar redan efter att få se ditt bidrag;)

Övriga tävlingsregler hittar ni HÄR! Läs igenom alla regler noga!

Som inspiration har jag årets adventsljus "stake" för bordet.


Jag gillar inte alls att fota under vinterhalvåret;( Men vad ska man göra;)
Jag har färgskalan Brunt, Beige, Vitt och valfri färg silver.


Sen har jag plockat i mina lådor efter fina små skatter att förgylla det hela med;)
 

 


Både barnen och jag är nöjda!;)

Ha en trevlig första advent!

Kram
Erika

1 kommentar:

  1. Har nu gjort ett kort i dom färgerna som jag gillar mycket.
    Om nån vill se kortet så finns det i min blogg nu.
    Önskar er alla en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
    Kram/Y
    P.S mycket snyggt alster ovan

    http://yvonnesscrapkort.blogspot.se/2012/12/tavlingsbidrag.html

    SvaraRadera