fredag 28 december 2012

Tävlingsbidrag - December

I den här tråden kommer tävlingsbidragen för December månadsutmaning att presenteras allt eftersom de kommer in till oss.

Bidrag nr: 7

"Här kommer mitt bidrag till decemberutmaningen. Min valfria färg är rosa.
Hälsningar
Elisabeth Hald"

Bidrag nr: 6
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till decembers månadsutmaning.  Jag har använt en stämpel från Magnolia som jag färglagt med akvarellfärg.Toppat med en massa vit crackle paint.
MVH Maria Söderlund"


Bidrag nr: 5

"Hej! Här kommer ett litet bidrag till er utmaning i December, det blev en liten flasktag och jag valde guld som min extrafärg. Tack för att ni har så många trevliga utmaningar.
Ha en fin dag
Kram Linda"


Bidrag nr: 4

"Hej!
Här är mitt bidrag till decembers månadsutmaning. Min valfria färg blev blått.
Tack för en rolig utmaning!!
Kram, Pillan"


Bidrag nr: 3

"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen. Min extra färg är  ju blått som ni ser. Vikningen är det fina dopkortet jag såg i bloggen.
Mvh Yvonne

GOD JUL!"


Bidrag nr: 2


"Här kommer mitt bidrag till utmaningen det är första altrade låda jag gjort. Finns även bilder på min blogg"


Bidrag nr: 1

"Hej
här kommer mitt bidrag till decemberutmaningen, sambon beställde ett kort av mig och då tänkte jag passa på att göra det så att det passade in på färgutmaningen vitt,begie,brunt och valfri färg. Min valfria färg här blev guld. Det finns någon mer bild på min blogg.

Önskar er en God Jul Och ett Gott Nytt År
Mona"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar