måndag 7 januari 2013

Ett födelsedagskort...

... har jag gjort med en av de söta stämplarna från Whimsy Stamps, "Christmas Choir Boy", som fanns på  rea efter jul. Fast så "julig" tycker jag inte han är, den lille körgossen, passar lika bra till annat. 
Även de härliga pappren "Blissful Blizzard" från Fancy Pants är mer vintriga än juliga och med en färgställning som jag verkligen gillar:



Ganska enkelt dekorerat med lite Aleene´s Glitter Snow i hörnen, några olika snöflingor, de största m h a en  Sissix BigZ die, de två mindre med olika punchar. Ett brunt sidenband, några Pearls och Rhinestones. En lite kul detalj dock, i mitten på de största snöflingorna har jag satt små utstansade cirklar av "Mirrored sheets" från TH, papper med spegel"glas". Fanns i shopen strax före jul men verkar vara slut just nu. Gissar dock att det kommer igen så småningom, tror man kan hitta på mycket kul med detta :)...
Texten är handskriven.


Motivet är färglagt med Copics:


Ha en fin måndag!

KRAM!
Eva





5 kommentarer:

  1. Oj så fint!
    Härligt färglagt.
    Och vilken fantastisk handstil!!!

    SvaraRadera
  2. Men vilken fantastisk färgläggning!!! Superfint kort!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jahaja...då får jag ta och köpa copics då ;) Eva, du ruinerar mig!! haha =D

    Underbart kort!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh det här kortet är ljuvligt!!! Färgerna är underbara!!

    SvaraRadera