lördag 4 maj 2013

Busigt med lyckoben...

Hej!

För en vecka sedan satt man vid scrapbordet i Röstånga och skämdes bort med god mat, goa vänner och många skratt. Tyvärr så går tiden för fort, men man kan längta till nästa träff;)))

Vi som var med på träffen hade två uppgifter och det var dels en namn skylt och en dörrskylt, som ni får se nästa lördag.


Lite busig och jag skulle nog säga så "jag" blev denna namnskylten.
Grunden är en bit chipboard, klädd med Prima papper, Engraver Collection.
 

Dekorerad med metall vingar och krona från Tim Holtz. Pappersklämman, TH, uppe i hörnet har fått 3 små bjällror hängandes och klämman fungerar även som fästanordning.
Tanken med bjällrorna var att det skulle höras när jag kom;) Jag lyckades nämligen skrämma en viss kvinna ganska många gånger förra året och det vill vi ju inte;))))))))) Det funkade inte så bra kan jag säga;*)

E:et är en chipboard från gömmorna, den har jag bara duttat med stämpeldynan på. Ett enkelt sätt att få ett lite slitet utseende på. Lite gamla klockdelar, mini gem och resten av mitt namn på en handskriven lapp.
En bingo plupp, duttad med svart stämpeldyna och ett lyckoben från Tim Holtz fick bli dekos. Lyckobenet fick symbolisera lyckan av att åka på träffen!

Material;
Bingoplupp, TH (slut)
 

Jag hoppas ni får en trevlig helg!

Kram
Erika

1 kommentar: