måndag 10 juni 2013

Album med Modeling paste.....


Hejsan!!

Då var det dags för mig igen :) Och idag har jag tyvärr inget som är färdigt men jag vill visa vad jag har gjort med första sidan på ett bröllopsalbum. Tyckte det kunde vara lite coolt att ha framsidan så här... :)
 Själva boken är gjord med en Bind It All och stommen är chipboard sheets. 




Först har jag grundat med gesso för att få den vit, sen har jag "duttat" på modeling paste med pensel för att få en struktur. Låt de självtorka eller använd en värmefön. 

   


 En liten och enkel dekoration fick det bli. Namnen och datum kommer också finnas på framsidan.



Kram Karolina


Material lista: 

Boken: BIA Spiral Bladen på insidan och Chipboard
Dekoration: detta dessa dessa och detta



Pysseltagen - din scrapoas på nätet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar