torsdag 13 februari 2014

Ny punch i butiken!!

Och den är såååååå snygg!!! Det finns flera modeller och jag kan helt klart säga att jag kommer beställa fler av dessa :)

Så vilken punch pratar jag om då, jo den nya hörnstansarna från EkSuccess så klart!

Man får två stycken i en förpackning och de kan användas för för sig eller båda tillsammans och då lägger man dem på varandra så ett snyggt mönster bildas. Himla coolt, prisvärt och snyggt :)


Jag har gjort ett kort med bland annat dessa punchar så ni får se hur snyggt det blir :)
Jag har använt vit cardstock och ett av de nya snygga papperna från Reprint - Beautiful summer. Jättefina papper i dova toner, precis min smak!



Den fina kanten har jag gjort med hjälp av en dies från Marianne Design. Jag har försökt fånga den fina embossingen som diesen gjort, men det är inte helt enkelt...




Blommor med den nya blompunchen från Nellie Snellen. Gillar att det är en fyrbladsblomma, det är annorlunda :)




Insidan har jag klätt med samma fina papper, och så en liten fjäril som jag klippt ut från ett papper i spillådan.



Även inuti kortet har jag använt den fina kantpunchen, visst blir det väldans fint!

Material:
Vit cardstock
Reprint - Beautiful summer - Flower Soft Hearts
Blompunchar från Nellie Snellen - Small, Medium, Large
Dies från Marianne Design
Textstämpel från Bildmålarna


Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar