fredag 21 mars 2014

Mer "småfacksscrap"

Ja vad ska man kalla det när man scrappar i plastfickor med flera fack ? Det är ju inte project life egentligen för det är ju ett annat koncept med vardagsbilder och färdiga kort. Här gör jag ju oftast mina egna... Och inte så mycket vardgasbilder / veckouppslag. 
Egentligen spelar det ingen roll vad det kallas men skojsigt är det ! 
Tröttnar ni på att alla mina inlägg handlar om detta nu för tiden ?? Eller blir ni sugna på att prova ?? Nästa vecka lovar jag att det blir något annat :) 



Här har jag använt 12*12 papper och skurit till bitar och sedan fäst foto och dekorationer. Jag har duttat med vit distress paint runt omkring för att förstärka vinterkänslan :) 



Varje kort i dessa plastfickor är 10*15 cm. 


Materiallista: 
Nu kan du tom köpa ett paket med blandade sorter. 

Provar ni att scrappa på det här sättet så får ni mer än gärna visa upp vad ni gör i gruppen skapat med Pysseltagen på facebook. Så kan vi inspirerar varandra :) 

Ha en skön helg // Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar