måndag 13 oktober 2014

Halloween kort


Hej!

När jag var på Pysseltagen så hittade jag detta halloween papper och tyckte de var så härligt. Funderade vad det skulle bli och de slutade med ett kort. 
Måttet på detta är 15x15 cm och tycker det är ett bra mått då man får plats med olika dekorationer och texter mm :) Pappret är från Graphic 45. Jag har klippt ut några pumpor satt fast dom med 3D kuddar. Banderollen (är inte just den jag har använt men den länkade fungerar lika bra :) jag har använt en som heter Tattered Banners), staketet och ugglan är från Tim Holtz samt texten "halloween" som heter Alphabetical (finns inte i butiken just nu men där finns andra fina alfabet som ni kan hitta bla här.



Tack för mig och ha en bra vecka!

Kram Karolina


Pysseltagen- din scrapoas på nätet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar