lördag 25 oktober 2014

Rosa hela veckan lång...

Hej!

Tänk vad rosa det kan bli;) 
Vi har ju haft tema Rosa för bröst cancerfonden och några av oss har även haft budgivning på våra alster.
Och som siste man ut denna vecka så kommer jag självklart att hänga på;)))

Budgivning kan endast ske på inlägget på facebook i mitt inlägg.
Budgivningen pågår fram till kl 00:00 endast idag, 25/10.

Jag har fortsatt att leka med min Silhouette och skurit ut ytterligare en adventskalender, men denna gången blev det en ROSA gran;)))


Ut skuret på vanligt cardstock, monterat och sedan mistat allt ROSA;)) Som ni ser på bilden till höger så är det en hel del delar, men det är inte svårt att få ihop;))
Jag kommer även att lägga med lite ståltråd och av bandet som jag använde i toppen.

Ni kan buda på både den färdiga Rosa granen, kan endast hämtas i butiken,
Och kittet med dom ut skurna delarna, skickas med posten.

Tyckte att "Wishes" var ett passande ord till toppen;)
Kanten runt toppen har jag gjort med en av dom nya banden på storpacks rulle, den har redan tagit slut i shopen;( men som vanligt finns där så mycket annat fint.

Julgranen mäter ca 24 cm bred och ca 30 cm hög.




Lite snurklor i toppen;) Gjorda med Primas nya klädda ståltråd.


Alla lådorna och siffrorna har fått embossingpulver på sig, snöliknande, vitt och guldskimrande.


Dessutom så har jag distressat siffrorna med Black Shot. Dom små handtagen är gjorda med hjälp av en brads och Eylet som jag monterat ihop;)
Många delar är det, men det är enklare än det ser ut att montera och det finns till 99% alltid en beskrivning i silhouettes shopen;) som jag självklart kommer att skicka i ett PM till det vinande budet;))

Kom ihåg;
Rosa Gran, HÄMTAS i butik.
Kittet skickas  med posten.

Material;

Cardstock
Mist
Klädståltråd denna och denna
Klister
Tejp

Ha en super Rosa lördag!

Kram

Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar