torsdag 8 januari 2015

vinterkort

Hej alla goa läsare, jag vill också önska er en riktigt god fortsättning på 2015. Denna veckan har BellaMio varit så go och byt bloggdag med mig, ibland kommer livet liksom emellan. Min bloggdag är Tisdagar även nu i vår :)

Idag tänker jag visa er ett super duper enkelt kort, som jag fick inspiration av en tjej på FB. Tack :)

Jag har använt;
Papirdesigns julpapper Vinter
Spellbinders romantic dies (finns super många och fina...och de har blivit billigare...det blir man ju glad av)

Jag har kört ut alla diesen i vitt paper. Sen är de samma papper (15×15) som jag skurit ut och lagt på alla utstansade (under varje vit ram är ett tum rum för det designpappret ligger ovanpå nästa vita)
I den minsta funderade jag om jag skulle ha någon stämpel istället, men jag valde att skära till designpapper även här. Men nästa gång testar jag stämpla ;)



Perfekt kort som inbjudan till vännerna för ett pulkarace i snön på lördag med lite varm choklad och korvgrillning...för er som har snö. Vi hade vitt på marken i 8 timmar igår :)

Önskar er alla en underbar torsdag, så ses vi igen på tisdag. Kram Malin



1 kommentar: