lördag 21 mars 2015

Annorlunda är bra....

Hej!

Jaha, då är det snart dags för påsk och man får ägga nån;))
Jag gör kanske inga påskkort, men har lyckats knåpa ihop två påsk-lådor till barnen.


Stommen är utskuren med Silhouetten och har formen
 och konstruktionen som en Take Away box.


Hemmagjorda blommor med instuckna fjädrar.
 

Blommorna är stansade med en av alla nya CreaLies diesen.
Väldigt bra och enkla att använda!
 

Hörnan på båda boxarna.
Syns inte så bra på bilden, men alla blommorna har fått både Platinum Stickles i mitten och målat med Star dust, Gelly Roll penna på kanterna.
 

Fick rota igenom mina textstämplar och 
plocka fram denna från Pysseltagens egna kollektion;)


Äntligen fick jag ta fram mina ful roliga fåglar från Tim Holtz;)
Jag gjorde egna Tickets, stämplade en del av fåglen, maskade och stämplade med en bakgrunds stämpel från Finnabair Rust & Dust set, Prima.
 

Gillar att dom inte ser ut som vanliga kycklingar;)


Det finns totalt 6 stycken olik formade fåglar i setet.
Har färglagt med både Distress pennor och refils.



Material;
Mönstart från Prima A4, Cigar Box Secrets
Stämplar
Hugsnug band
Fjädrar
Distress Pennor, Refils


Ha en trevlig helg!

Kram

Erika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar