tisdag 14 juli 2015

Tag med minitags.

Hej!
 
Denna tisdag tänkte jag visa en sommar-tag med många minitags i. Jag använde förpackningen till Prima marketing-Bella rouge tags & tickets som tag och sedan innehållet i förpackningen till minitagsen. Klädde baksidan med designark och inkade alla kanter med Distressink-Walnut stain.
 
Därefter skar jag till två bitar designark till sneda fickor, dessa är från en pappersserie av  Craft & You Design. Jag fäste fickorna omlott med dubbelhäftandetejp.

 Fickorna på plats! Sedan inkade jag alla minitags och valde spets. Spetsen drog jag snabbt genom hålen och de är bra att ha för att kunna dra upp tagsen.
 Jag dekorerade även kanten på tagen med samma sorts spets.
 När jag satt alla tags på plats, häftade jag fast spets högst upp på tagen, om man vill knyta den runt en flaska eller dyl.
Till sist fäste jag en blomma och en bladchipboard längst ner och duttade lite stickles på blomman.
Klar!
Ha en fortsatt bra sommarvecka.
MVH
DT_Malin N

4 kommentarer: