onsdag 16 december 2015

Kort med plats för ett present kort.



Jag gillar detta kortet för att present kortet står upp när man öppnar det.





Så här ser det ut när du har bigat klart.


Vänd på kortet och limma eller sett tejp så här.


Så då har vi skapat basen där present kortet skall sitta.


Jag har ett gammalt kort som jag har som mått.
Gör märken och nu skall vi skära av en pytte liten remsa.


Skär mellan markeringarna.



Perfekt plats !

Nu skall vi bara klä med mönsterpapper och göra ett "belly band".


Belly bandet.


Hi hi randiga mysbyxor!!!

Jag har använt Graphic 45 julpapper, ett set papper på utsidan och ett annat set på insidan.
Sen stansade jag ut några dies former att stämpla på och skriva en personlig hälsning.
Det blev inte mycket plats till dekoration.

Hoppas att ni tycker om det och provar att göra ett.
De var både roliga och lätta att göra.

Lycka till!

Några fler .
Kunde inte sluta .....



2 kommentarer:

  1. Så kul att kolla in dina inlägg. Så många bra tips.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera