onsdag 2 mars 2016

En liten te bok.




Kanske en present till någon som gillar te.
Här är plats för olika tepåsar.

Denna gången är måtten i centimeter.


Ljusrosa cardstock till pärmen.


Jag fortsätter med Blue Fern Studios underbara papper "Blush".
Fickornas mått är:
21 cm * 15 cm
20 cm * 15 cm


Vänd och biga igen


Lim eller tejp.


Jag tog ut ett tum grepp med min punch


Montera den mindre fick delen i den större.


Så här tejpar jag mitt band.


Jag rundade hörnen.


Här är mina mått på mönster pappret.
Lika många på insidan.


Lite bilder från insidan.





Det får plats 2 tepåsar i varje ficka.

Tyckte att papperna var så fina så inga dekorationer krävdes.

Hoppas att ni provar att göra ett;det var mycket kul att göra.

Lycka till !

Här kommer en annan variant...



2 kommentarer:

  1. Åh så fin och lila papper de andra är också fina.

    SvaraRadera
  2. Åh så fin och lila papper de andra är också fina.

    SvaraRadera