onsdag 1 mars 2017

Cosmic Shimmer kort.



I dag tänkte jag visa er lite roliga bakgrunder .

Cosmic Shimmer ;Pixie Dust finns i så många fina färger.
Det är ett pulver med MYCKET lyster.
Du strösslar eller saltar över en fuktad yta.
Super kul för ingen blir den andra lik.



Jag använder akvarell papper som jag sprejar med vatten.


Strössla eller salta ut pulvret.
Börja försiktigt ; man kan alltid ta mer.


Kolla vad snyggt !


Mer pulver och mer vatten.
Du kan använda ett sugrör och blåsa färgen och styra när det rinner.






Några olika mönster blir det.



Nu stämplar jag med en fin stämpel och embossar i svart .





Så läckert !

Svart cardstock  för extra effekt.


En text är ju fint.


Monterade sen på vit kort bas.

Jag tyckte att det var jätte kul att göra och man kunde få mer eller mindre färg.
Vilket man nu föredrar.

Hoppas att ni tyckte att det såg roligt ut, för det var det verkligen.

Lycka till !

Kram Susanne.







1 kommentar:

  1. Wow,såå snyggt!! Detta måste jag testa också.
    Ha en fin dag
    Inga

    SvaraRadera